16.7.11

new look

Amb aquest muntatge que vaig fer de l'eclipsi de lluna, celebro el nou look del blog. Com que estic molt ocupada amb la feina i estudiant anglès (estic fent un intensiu), tinc molt poc temps per a les meves coses. Per això, només puc penjar un mosaïc de fotos del darrer eclipsi de lluna.

Here there is the new look of my blog. As I'm now very busy with my work and studying English (I'm doing an intensive course), I have little time for crafts. Unluckily, I just can draw sketches in my notebook :( For this reason, I just can upload a mosaic made of photos that I took during the last lunar eclipse.

2 comentaris:

bitxuverinosa ha dit...

m'agrada el nou disseny amb el tatoo! ^_^

unruhe ha dit...

Gràcies! Vaig trobar que era més personal. Potser massa rosa, però més personal :)