24.7.10

sobre futurs viatges, anècdotes i records

Ja falta una setmana i mitja per marxar als Estats Units i avui ja he fet la llibreta on vull intentar escriure tot el que vegi, escolti o senti. Me l'enduré a sobre perquè visqui amb mi aquesta experiència. A veure com queda, perquè de vegades em costa expressar aquestes coses!

Aquest petit diari d'experiències l'he fet avui al taller que l'Àlex ha fet a Méli-Mélo. M'ho he passat genial amb les meves companyes distressant a tope, arrugant papers, aprenent noves tècniques i planxant papers de cera. La veritat és que he rigut molt, cosa que m'ha anat bé per desconnectar d'algun mal rotllo que he tingut aquesta setmana, així que gràcies a totes per aquesta bona estona!



Perdoneu la poca qualitat de la foto, però l'he feta amb el mòbil (no podia esperar més a penjar-la). Quan passi les fotos de la càmera, ja penjaré algunes de les etiquetes interiors que he fet amb distress i segells. Bon cap de setmana!

5 comentaris:

laura ha dit...

Hola, Laura!!! ja t'he trobat! ha estat un plaer coneixe't, i conèixer el teu blog tb!!! quines coses més xules q fas! i no només d'scrap! m'encanta l'anell "órbita" q vas fer!! ohh! i els tallers q has fet amb l'Alex! q xules les postals amb tinta xina (m'agrada especialment la q diu q és només un test!). I el gat... una preciositat!
un petò!

Bàrbara ha dit...

És preciosa!

AlexM ha dit...

Que la pases genial en Estados-Unidos! seguro tendrás un montón de recuerdos que apuntar al cuaderno. Ya nos enseñarás a la vuelta!...tengo celos:)
por cierto, se llaman "perfect pearls"...
un abrazo,

Tana ha dit...

¡Pero qué chulo que te ha quedado, Laura! Seguro que disfrutarás un montón en los USA ¡Me encantaría ver ese cuaderno repleto de cosas a tu vuelta! Escribir es uno de los mejores ejercicios para expresar lo que una lleva dentro ;)
Un besote ♥

unruhe ha dit...

És que com que son com màgiques les havia rebatejat...