19.2.11

get your kicks... on route 66

Encara que no va ser un seguiment només de la ruta 66, aquest estiu ens vàrem recórrer el sud-oest dels EUA. Des de Las Vegas fins a Oklahoma, vàrem fer un road trip que va passar per un munt d'indrets màgics, d'una bellesa extrema, però també per d'altres abandonats i fantasmagòrics. Això sí, amb molt d'encant (sobretot per a mi, que m'agraden els llocs abandonats). Tot i que tot era molt gran, vaig decidir reflectir-ho en un àlbum molt petit, que hem anat fent amb l'Àurea a Cromatismes. No hi és tot, però sí una part del què vaig viure...


Adjunto alguna de les pàgines... sí, sempre acabo utilitzant els mateixos colors... :)







5 comentaris:

angelsmat ha dit...

m'encanta!!!!!!!!!!!

M.Dolors ha dit...

què maco! ja tinc ganes de veure'l en directe!

unruhe ha dit...

Hahaha! Moltes gràcies!Sabeu que m'encanta la foto aquella que sortim les 3??? Petonets!

Alícia ha dit...

molt colorit i divertit!!!

bitxuverinosa ha dit...

què chulo t'està quedant! ja és acabat?